Vår!

Det är så otroligt skönt att våren verkar vara här! Ja, jag vet. Bakslag kommer att komma men strunt i det, VÅR!! Äntligen kan jag börja springa ute, kvällarna blir ljusare och jag känner mig därmed betydligt tryggare.

Isen försvinner och luften blir lättare att andas, människor blir gladare och jag ser fler och fler som springer ute. Vi är så svältfödda på sol och ljus under vinterhalvåret att det är som om vi alla blir frälsta när vårsolen tittar fram.

Välkommen våren! Även du får benen fulla med spring!

Blogg100 nr. 10

Kommentera

