Blogg100, nu kör vi!

Det har varit lite si och så med både bloggande och tränande sista tiden och så kan vi inte ha det! Därför tänkte jag utmana mig själv och vara med i bloggutmaningen #Blogg100, som går ut på att blogga 100 inlägg på 100 dagar.

Skärmklipp

Ett inlägg om dagen i 100 dagar alltså. Det innebär att jag också måste sluta hitta på ursäkter och bara sätta igång med träningen. Jag vet ju att jag gillar det!
Och ingen träning = inget att skriva om, då detta faktiskt är en träningsblogg.

Jag har varit med i #Blogg100 en gång tidigare men med en annan blogg och ser fram emot att köra utmaningen med denna istället!

Imorgon kör vi igång! Vilket är perfekt för jag ska testa en grej jag aldrig gjort tidigare!

PEPPEN!!

Kommentera

