Hemmaträning, lika trist som det låter

Jahopp. Då maken dragit till Portugal för att tävla i EM i BJJ (Brasiliansk jiujitsu), så får jag anpassa träningen efter det. Då jag inte kan gå till gymmet, får jag träna hemma. Något som inte är min grej, jag gillar att hålla hemmet borta från både träning och jobb. Hemma är hemma.

Men som sagt, ibland får man lov att anpassa sig efter rådande omständigheter och gilla läget. Jag slängde fram yogamattan och la in intervalltiderna i appen.

Upplägget var 5×20 sekunder på vardera knäböj, armhävningar och burpees. Snabb träning över på några minuter! Burpees har jag aldrig gjort tidigare och jag insåg efter första att det var betydligt tyngre än vad det ser ut att vara. Iaf efter massa knäböj och armhävningar. Jag klarade mig igenom eländet och det var en trött kvinna som stapplade in i duschen efter detta.

12498804_10153133915922574_491768519_n

One thought on “Hemmaträning, lika trist som det låter

  1. Hahaha ja bläää hemmaträning är inget vidare… Speciellt om man måste vara ganska tyst för att inte dra till sig oönskad uppmärksamhet. 😀
    Hur går det?

    Gilla

Kommentera

