Dagens pass

Idag stod ben på schemat, muskelgrupp jag faktiskt börjar tycka om att träna. Ben har jag tidigare sett som mardrömspasset, men det har förändrats. Kom till gymmet strax innan lunch och det var då ganska folktomt, något som passar mig ypperligt!

Tog i rätt bra i varje övning, kände mig skakig i benen varje gång jag bytte maskin, vilket bara är skönt. Jag kör vanligtvis 3×10 på varje övning men idag drog jag några extra tunga också.

Marklyften tar sig också. Jobbar fortfarande med tekniken för att inte riskera skador, så jag tar just nu inte tyngre än 45 kg. Jag har ju ännu inte satt något mål på marklyften, utan det kommer till hösten då jag känner mig mer säker.

Men helt klart ett bra pass! Förutom att jag glömde handduken.

Kommentera

